cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
חידוש דק איפאה

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

מתלבטים איך לעצב את הגינה שלכם? חושבים על דרך שבה תוכלו להפוך את הגינה לאזור מושקע ומטופח במיוחד? רוצים ליצור לעצמכם פינת חוץ מפנקת ? דקים מעוצבים לגינה הם כל מה שתצטרכו. מדובר במשטחי עץ שמעניקים לגינה כל-כך הרבה יופי, חמימות ונועם. ניתן למצוא כיום מגוון דקים מעוצבים בסגנונות שונים ובחומרים שונים ואצלנו בא.צ ג'רבי  הם גם במחירים הטובים ביותר. אם בעבר דקים היו שמורים ל"עשירים" בלבד או בעיקר לעסקים, הרי שכיום הם הפכו נפוצים ביותר בבתים פרטיים. הדקים הפכו נגישים וזמינים לציבור הרחב , וגרמו לגינות ולמרפסות להיראות מושקעות ומטופחות מתמיד.

ipea-mobile דקים מעוצבים לגינה

דקים מעוצבים במחירים נוחים

אחרי שמשקיעים בקניית בית ובעיצובו, בהתקנת מטבח, ברכישת סלון וכל הציוד הנלווה, לא נשאר כסף רב בשביל להשקיע בגינה או במרפסת. אנחנו בא.צ ג'רבי מקפידים על ייבוא של דקים איכותיים במיוחד במחירים מעולים , כך שגם אתם תוכלו להתקין אותם וליצור לעצמכם גינה מפנקת ומושקעת במיוחד. תוכלו למצוא אצלנו דק אורן, דק קומרו ועוד מגוון סוגי דקים ומוצרים נלווים לעיצוב הגינה.

דק לגינה יתרונות

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר של דקים מעוצבים לגינה הוא בכך שהם נותנים תחושה חמימה ונעימה שאף חומר אחר לא מסוגל לתת. אריחי דק איכותיים יוצרים אווירה ייחודית טבעית ומושלמת. מעבר ליתרון העיצובי, התחזוקה של הדקים היא קלה ואינה כרוכה במאמץ רב מידי. לדקים יש יתרון סולט בכך שגם בחורף הם שומרים על טמפרטורה נעימה ומאפשרים ליהנות מישיבה בגינה לאורך כל השנה. הדקים של א.צ ג'רבי הם דקים עמידים ואיכותיים במיוחד, מה שהופך אותם לשימושיים למשך שנים רבות וארוכות.

IMG-20140811-WA0018 דקים מעוצבים לגינה
IMG-20140811-WA0017 דקים מעוצבים לגינה

סוגי דקים לגינה

אז איך בוחרים את סוג הדק המתאים ביותר לגינה שלכם? מהו הדק העמיד ביותר? איזה מתאים למרפסת שמש והאם יש דק שמתאים במיוחד לבתי קפה ולמסעדות? המומחים של א.צ ג'רבי יענו על כל השאלות החשובות האלו וישמחו לסייע לכם בבחירת הדק המושלם בשבילכם. קיימים כיום מגוון סוגי דקים בניהם דק איפאה האיכותי והפופולארי שמתאים במיוחד לאקלים בארץ. חשוב להתייעץ במומחה שיוכל לאבחן את תנאי השטח בהם מצויה הגינה שלכם וכך להתאים את הסוג הנכון ביותר.

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים