בתי עץ לילדים

לקוחות יקרים אזל המלאי, נעדכן כשהמלאי יתחדש

2102a1ccf39e8e3dc6fa1d88e46e981c בתי עץ לילדים

הזמן עכשיו

בית עץ לילדים TOBY 2.1

חלום של כל ילד!

בית עץ מעץ מלא! 

מבית PALMAKO

מידות פנים : 180X192

להזמנות לחץ על המחיר  מ 3,199 ₪

בתי עץ לילדים ניתן לרכוש בחנות האון ליין שלנו לחצו

קראו עוד על קניה ישירה מהיבואן אל הצרכן

מבחר בתי עץ לילדים

בתי עץ לילדים קונים אצל א.צ. ג’רבי.

אנו עוסקים ביבוא ושיווק של בתי עץ מדהימים, במידות שונות ובעיצובים שונים: בתים מעץ לבנים ולבנות, בתים מעץ איכותי בגימור מושלם, בתים עמידים לאורך שנים.

א.צ. ג’רבי מספקת קיטים – ערכות נוחות להרכבה עצמית פשוטה.

המוצרים במחירי מבצע מיוחדים ואפסקה מיידית.

חלומו של כל ילד

א.צ. ג’רבי מגשימים חלומות מעץ לא רק עבורכם – המבוגרים. גם לחלומות של הילדים שלכם מגיע להתגשם.

מפתיעים את הילד עם בית עץ לגינה – בית שיהיה רק שלו, פינת משחקים קסומה בגינה הפרטית או בחצר הבית שלכם. זוהי מתנה מושלמת ומיוחדת במינה: מתנה מסבא וסבתא ליום הולדת, הפתעה לחג מההורים או סתם מתנה בלי סיבה מיוחדת – פשוט כי בא לכם לשמח את הילדים.

הילדים בימנו דבוקים למסכים (טלוויזיה, מחשב, טלפון נייד וכו’), בתי עץ לילדים יעודדו אותם להתנתק מעולם המדיה ולצאת לשחק בחוץ לבד או עם אחים וחברים. בית העץ, מחד, מונע חשיפה לשמש, ומאידך, מאפשר לילד לשהות בחוץ ולשחק בכל שעות היום. למעשה, אין דבר שהילד לא יכול לעשות בפנים: גם לשחק, גם להכין שיעורים, גם לקרוא ספר, לצייר – בקיצור, אין גבול לדמיון.

אם הבת שלכם רוצה להרגיש כמו נסיכה זה הזמן לרכוש עבורה בית עץ לילדים בצבע ורוד בעיצוב מיוחד ואהוב במיוחד על ילדות. תוכלו למצוא את הדגם בין בתי העץ שמופיעים להלן.

 

לחצו על התמונות שלהלן וצפו בדגמים השונים של הבתים בנגריית החלומות של א.צ. ג’רבי. בחרו את הדגם המועדף וחייגו אלינו להזמנת הפריט.