cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
פרגולות יוקרתיות

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

פרגולה מעץ טבעי לגינה

עץ טבעי הוא חומר הגלם הטוב ביותר לבניית פרגולה בגינה.
הגינה היא אזור בעל זיקה חזקה אל הטבע, מקום הכולל לרוב צמחייה, עצים, בריכות דגים ומזרקות. בדומה לכך, גם עץ טבעי מהווה חלק בלתי נפרד מעולם הפלורה השורר בגינתכם. לפיכך, הגיוני שדווקא עץ טבעי ישמש אתכם לבניית פרגולה לגינה.

פרגולה מעץ טבעי – אילו עצים מתאימים לבנייתה?

pergulot-gushani-4-300x200 פרגולה מעץ טבעי  אפשר להשתמש בסוגי עץ רבים כדי לבנות פרגולה מעץ טבעי. הבחירה הנפוצה ביותר הן פרגולות מעץ גושני ופרגולות מעץ אורן. עם זאת, יש הבונים פרגולה מעץ דו או רב שכבתי, אחרים בוחרים בעצים דוגמת טיק, איפאה, דאגלס פיר, עץ המלוק ועוד.

לעץ טבעי יתרונות רבים על פני חומרי גלם אחרים בהם משתמשים לבניית פרגולות: מתכת, פלסטיק, אבן ועוד. מחסן עצים א.צ. ג'רבי גאה במלאי רחב של עץ טבעי מכל הסוגים. כל העצים מתאימים לבניית פרגולה מעץ טבעי.

לכל סוג עץ מאפיינים משלו: חלקם רכים יותר, אחרים כבדים יותר, חלקם דורשים תחזוקה תקופתית תדירה ואחרים עמידים מאוד וכמעט ולא דורשים טיפול. לכל סוג עץ המרקם והגימור הייחודיים לו: יש עצים בעלי 'עיניים', חלקם בעלי גימור חלק ומבריק, חלק מהעצים בהירים יותר, אחרים כהים יותר… במהלך ביקורכם במחסן עצים שלנו תקבלו מידע מלא בנוגע למאפיינים ויתרונות של כל סוג עץ כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הטובה לכם ביותר.

התקשרו לא.צ. ג'רבי והזמינו פרגולה מעץ טבעי לגינה שלכם

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים