cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
איך בונים פרגולה נכון?

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

להפוך את החצר או המרפסת לשטח נוח ושימושי!

אין דומה חצר שבה ניצבת פרגולה איכותית לחצר חשופה. הפרגולה מוסיפה לחצר ולמרפסת יופי, ועושה את השטח לשימושי הרבה יותר.

החלטתם לבנות פרגולה בחצר הבית שלכם? זה הולך להיות נפלא. כי אם עד כה התמודדתם עם חצר חשופה לשמש ולגשם, ולא הצלחתם למצוא את הפתרון האולטימטיבי לקירוי החצר, הרי כעת אתם עושים את הצעד הנבון לקראת הקירוי היעיל ביותר. כיוון שאין כמו פרגולה יציבה ואיכותית שתקרה את החצר ותאפשר לכם לשהות בו גם בשעות השמש ואפילו בזמן ירידת הגשמים.

כיצד בונים פרגולה?

01 איך בונים פרגולה נכון?

שלב ראשון – אפיון הצורך

בדומה לתהליכים רבים גם תהליך בניית הפרגולה מתחיל בתכנון נכון. חשוב לחשוב על השטח שלכם ועל המטרה לשמה אתם מקימים את הפרגולה, ולתכנן את הבניה בצורה נכונה. יש לקחת בחשבון את המטרה ואת הצורך שלכם, וכן את האפשרויות שעומדות לרשותכם.

שלב שני – בחירה נכונה

בשלב זה עליכם לבחור בצורה מושכלת ומחושבת את סוג הפרגולה אותה תרצו לבנות. האם אתם מעוניינים לבנות פרגולה עומדת על ארבעה עמודי יסוד. או שמא אתם מעדיפים פרגולה תלויה? יש אפשרות לשלב ולבסס את הפרגולה התלויה בעזרת שתי רגליים המקובעות לקרקע. הבחירה תיעשה על פי נתוני השטח שלכם.

שלב שלישי – בחירת חומר הגלם

פרגולות מעץ גושני אלו פרגולות מבוקשות ומוצלחות. ראשית בגלל היציבות של העץ וההתאמה למטרת בנית פרגולה. גם המראה של העץ הגושני ואפשרויות העיבוד שלו עושות אותו למתאים עבור בניית פרגולה. קיימים סוגים נוספים של עץ שיתאימו למטרה. חשוב לקבל המלצה מפיו של איש מקצוע שמכיר את סוגי העץ השונים.

שלב רביעי – חיתוך והכנת העצים

בשלב הבא יש לחתוך את העצים ולהכין אותם לקראת הבניה. כאן מדובר על משימה מורכבת שמתאימה לאנשי מקצוע המצוידים בכל המכשור הנצרך לשם מטרה זו. את החיתוך מבצעים על פי מידות השטח. כמו כן יתבצע החיתוך בהתאם לתכנית הבניה של הפרגולה. כמו כן בשלב זה ייצבעו את העצים ויכינו אותם להרכבה.

שלב חמישי – הקמת הפרגולה

תהליך בניית הפרגולה הגיע לשלב המשמעותי. כעת מרכיבים את חלקי העץ זה לזה ומקבעים אותם היטב לקרקע או לקיר. חשוב מאוד לבצע את ההרכבה בעזרת מוצרי פרזול איכותיים ועמידים. המטרה היא להשיג מבנה יציב ואיכותי שישרת אתכם לאורך שנים.

תהליך בניית הפרגולה הוא תהליך מורכב עבור מי שאינו בקיא בתחום. לכן אם החלטתם לבנות פרגולות מעץ גושני, מומלץ כי תפנו אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום זה. מי שמכיר את סוגי העצים השונים ויוצר מהם פרגולות, גדרות עץ ומוצרים נוספים, יוכל לספק לכם עבודה מושלמת ואיכותית במיוחד. עוד תיהנו לאורך זמן משימוש רציף של פרגולות מעץ גושני.

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים