cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

איך לבחור דשא סינטטי שיתאים לכם בול

דשא סינטטי ניתן למצוא כיום באין ספור גינות, בהרבה מאוד גנים, בפארקים ציבוריים. אפילו במגרשי הכדורגל המקצועיים ביותר כבר לא טורחים עם דשא צמחי אלא מעדיפים דשא סינטטי ברמה גבוהה, המאושר על ידי ההתאחדות. זו בחירה מתבקשת, מפני שלאחר שממקמים את הדשא הזה, לא צריך יותר לטרוח. דשא סינטטי לא צריך להשקות. אין שום צורך להצטייד במכסחת דשא. לעולם לא נמשכים חרקים לשם ואין תופעה של התייבשות או מחלות שהופכות את הדשא לצהבהב או אפור דהוי. וכעת, נמשיך עם כמה הטיפים מועילים. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור דשא סינטטי שיתאים לכם בול.

1.      איזה ירוק מתאים לכם בול

לעומת דשא צומח טבעי, דשא סינטטי מאפשר לכם להחליט בדיוק, איזה צבע רצוי לכם. העדיפו מותג דשא איכותי, ובחרו את הגוון הירוק שעושה לכם טוב ונראה לכם טוב. אם מצאתם חנות שמוכרת רק סוג אחד, לעולם לא תוכלו לדעת אם זה באמת הצבע המועדף. כדאי לבחור ספק שמחזיק במלאי כמה סוגים וכמה צבעים.

2.      עמידות וצפיפות הדשא

על פי רוב עדיף לבחור דשא סינטטי שמיוצר בצורה איכותית, כלומר סיבים צפופים ועמידות גבוהה. כאשר הסיבים צפופים, הוא יותר נעים וטבעי למגע. כשהוא עמיד, הוא יוכל לשמש אתכם בצורה טובה במשך לא מעט שנים. אל תתפתו לקנות דשא זול מדי, מפני שתוך עונה אחת או שתיים תצטרכו להחליף אותו.

3.      גובה דשא, הגובה הנכון לכם

הדשא הסינטטי מתאים לגינה, ליד הבריכה הפרטית או הציבורית, אפשר לשים אותו גם על גג מרוצף או מרפסת. תנו את הדעת על הגובה שאתם צריכים, הדשא הרי לא יצמח, גם אם תנסו להשקות אותו אז אתם יכולים וצריכים להתרשם מהגובה המוצע לכם.

4.      אחריות, כך תזהו איכות

נתנו לכם אחריות לחצי שנה? אל תתפתו משום שזה כנראה לא פתרון איכותי. משווק אמין שמציע ללקוחותיו דשא סינטטי איכותי באמת מציע כמה שנות אחריות. שלוש או ארבע שנים זה טוב, אבל שבע שנות אחריות, זה מצוין.

דשא סינטטי דגם ברצלונה דשא סינטטי דגם ונציה

WhatsApp-Image-2017-12-10-at-15.32.27-2-800x600 איך לבחור דשא סינטטי שיתאים לכם בול

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים