cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
דק סינטטי

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

דק מלאכותי

הידוע גם בשמות כמו "דק סינטטי" או "דק פלסטיק", הוא חומר מלאכותי המשמש כאלטרנטיבה לדק העשוי מעץ. הנה כמה יתרונות של דק סינטטי שחשוב שתכירו:

1. עמידות לגורמים חיצוניים: דק מלאכותי הוא חומר העמיד בפני תנאי מזג האוויר הקשים יותר והשפעות של רטיבות, קרינה מהשמש ומזיקים., חום, .

2. תחזוקה נמוכה: דק סינטטי אינו דורש תחזוקה מתמידה כמו דק טבעי, כמו דק אורן למשל. אין צורך בחיפוש אחר חידוש דק בעקבות בלאי, אלא פשוט יש לנקותו אחת לתקופה באמצעות סמרטוט לח..

3. אמינות ועמידות: דק סינטטי הוא חומר אמין ועמיד במיוחד למשקל, לחץ ושימוש תכופים. הוא מתאים היטב לשימוש באזורים עם התרחבות וצמיחה טבעית כגון מגרשים ספורט, מרפסות וחצרות.

4. קלות התקנה: דק מלאכותי ניתן להתקנה יחסית פשוטה וקלה. דק סינטטי אקסטרפארק נמכר אצל א.צ. ג'רבי הוא הכי קל להתקנה שיש, ממש כמו פאזל שמניחים על גבי בסיס אלומיניום חזק ויציב. מדובר בדק ממותג בינלאומי בעל פטנט ייחודי, שהופך את כל נושא ההתקנה לפשוט, מהיר, יעיל ונוח..

5. אסטטיקה: דק מלאכותי מגוון בגוונים, טקסטורות וסגנונות שונים. ניתן למצוא דק מלאכותי במראה טבעי, דומה לעץ, או בעיצובים ייחודיים ומודרניים. בכך, ניתן להקנות את המראה המועדף ולשדרג את המראה של החצר, המרפסת או השטח המותאם.

6. ידידותיות לסביבה: דק מלאכותי עשוי מחומרים מתכלים וניתן למחזור. זה מקנה לו יתרון סביבתי על פני דק טבעי שדורש כריתה שוטפת של עצים. יש גם דק במבוק שהוא דק הנוצר משיחי במבוק, דק סופר יוקרתי, חזק ועמיד שנחשב להרבה יותר אקולוגי ביחס לדקים אחרים.

לייעוץ, פרטים והזמנות חייגו 073-7820726!

new-desktop-baner דק מלאכותי, הידוע גם בשמות כמו דק סינטטי

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים