cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
פרגולות מעץ גושני

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

פרגולות מעץ – פתרון הצללה איכותי וטבעי

פתרונות הצללה עבור המגזר הפרטי, העסקי והמסחרי כבר זמן רב לא נחשבים למותרות בארצנו. השמש הקופחת בחודשי הקיץ הארוכים, לצד הצורך בשהייה מחוץ לבית, הופכת את הצורך בהצללה למשמעותי ונדרש. פרגולות מעץ הן פתרון אחד מני רבים שיכול לספק לנו את השהיה הבטוחה והנעימה ביותר תחת השמש הקופחת.

כיצד מתכננים פרגולות מעץ?

בסיוע אנשי המקצוע המתאימים או אם אתם בעלי הבנה בתחום מידות מדויקות נלקחות מהשטח בו עתידה לקום הפרגולה. בחירת העץ הנכון לעבודה והמחברים נקבעים מראש בעוד המידות והדרישות מועברות למחסני העצים עבור ניסור וסיפוק חומר הגלם עבור העבודה. כל פרגולה נעשית בהתאמה אישית ואין גבול לפרטים ולאלמנטים העיצוביים שהלקוחות יבחרו לשבץ במראה הסופי של הפרגולה. כך, הפרגולה הופכת לחלק בלתי נפרד ממראה הבית ויכולה לייצר את ההמשכיות והקישוריות שבין חללי הפנים והחוץ.

פרגולות האם אפשר להתקין פרגולות מעץ לבד?

אילו עצים משמשים עבור פרגולות מעץ?

לרוב בהתקנת פרגולות מעץ, משתמשים בעץ אורן או עץ גושני עבור פרגולות וכמו כן ניתן לשלב גם אלומיניום או אלמנטים נוספים במהלך התכנון. כמו כן, ניתן לתכנן סוגים שונים של פרגולות בהתאם לתנאי השטח והרצון של הלקוחות – פרגולה עומדת, או פרגולה תלויה (מרחפת).

האם פרגולה מעץ מתאימה רק לבתים פרטיים עם חצר?

התשובה היא לא. פרגולה מעץ יכולה להתאים גם למרפסת קטנה בדירה עירונית בבניין רב קומות. אמנם, שינויים שכאלה (בדיוק כמו בבתים פרטיים) דורשים את האישורים וההכנות המתאימות באופן פרטני לכל דירה. ניתן ליהנות ממראה טבעי של פרגולה מעץ בכל מקום ובכל זמן – בין אם בעיר, בקיבוץ או במושב.

האם ניתן להרכיב פרגולה באופן עצמאי?

כמובן שכן, אנשים בעלי ידיים טובות והבנה מינימלית בתחום יכולים להתקין לבדם פרגולה. יש אנשי מקצוע המאפשרים סיוע בתכנון והעברת תוכניות למחסני העצים, כך שיתקבל קיט שלם עם חלקים עבור הרכבה עצמית. במחסן העצים של א.צ. ג'רבי מעניקים ללקוחות המעוניינים להרכיב פרגולה באופן עצמאי (DIY) קיטים מוכנים להתקנה הכוללים את כל האבזור הנדרש להתקנה פשוטה ונוחה, כך שכל אדם פשוט מן השורה, יכול לרכוש קיט ולהתקין פרגולה בביתו.

ומה לגבי הגוון?

ניתן ליישם גוונים שונים של שמן על חומר הגלם הטבעי כחלק מהתחזוקה השוטפת ולקבל מגוון רחב של צבעים שישמרו על מראה העץ הטבעי וחיוניותו.

בטיחות מעל הכל

בטיחות באה לידי ביטוי גם במהלך ההתקנה וגם לאחר מכן, ביציבות המתקן לאורך זמן. חשוב להבין כיצד העומסים השונים מתחלקים בין האלמנטים, האם הפרגולה עתידה לשאת מעליה משקל מסוים כמו צמחיה או אלמנטים תלויים על העמודים וכיצד אלה ישפיעו על יציבותה מול הרוחות ועוד. מדובר במתקן קונסטרוקטיבי לכל דבר ולכן, אם אנו איננו בטוחים כיצד לגשת לשאלות הללו, מומלץ תמיד להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים ולהבטיח את ההנאה הטובה והבטוחה ביותר.

ערכות התקנת פרגולה בשיטת DIY של א.צ. ג'רבי

רוצים להתקין פרגולה בעצמיכם ולא בטוחים מאיפה מתחילים? הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלב. מוזמנים לתאם פגישה באולם התצוגה במושב זיתן, בהגעה יחד עם תוכנית ואנו נרכיב יחד את הקיט המושלם להתקנת פרגולה עבורכם, לא תצאו, עד שתצאו מרוצים!

לתיאום פגישה ללא התחייבות השאירו פרטים בטופס צור קשר או חייגו ישירות 073-782-0726

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים