cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

קירוי לפרגולה – עושים עם א.צ. ג'רבי!

פרגולה בסיסית היא פתוחה, ואינה יוצרת הצללה מלאה או הגנה מושלמת מגשם. לעיתים קרובות, אנשים רוצים לבצע קירוי לפרגולה, על מנת ליצור סגירה מלאה יותר, גם אם לא הרמטית. חברת א.צ. ג'רבי מסייעת לכם ליצור קירוי פרגולה מושלם, שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

pergulot-30-250x253 כיצד עושים קירוי פרגולה מושלם

כיצד עושים קירוי פרגולה מושלם

קירוי פרגולה נועד ליצור הצללה איכותית יותר לפרגולה, כאמור. ניתן ליצור קירוי פרגולה ממגוון חומרים, אך בדרך כלל הוא נעשה מסוגים שונים של עץ. במרבית המקרים, יוצרים קירוי לפרגולה שניתן גם להסרה, כך שניתן להשתמש בקירוי בהתאם לצורך. קירוי פרגולה נעשה באמצעות שני חומרים עיקריים. האחד הוא קני במבוק. אלה יוצרים הצללה נעימה של הפרגולה, מבלי ליצור החשכה גדולה של החצר. אפשר להשיג קני במבוק במגוון קטרים, והמחיר שלהם זול יחסית. האפשרות השנייה היא סרגלי עץ. סרגלי העץ מונחים במרווחים שמתאימים לדרישות של הלקוח, וגם הסרגלים עצמם מגיעים ברחבים שונים בהתאם לצורך. סרגלי עת מתאימים גם לפרגולות שישמשו כסוכה. אם רוצים קירוי נגד גשם, ניתן ליצור קירוי אטום מחומרים כמו פוליגל, רעפים, סנטף או מוצרים סינטטיים אחרים, אשר יוצרים לא רק הצללה אלא הגנה מלאה נגד גשם.

רוצים לשמוע מהמומחים שלנו כיצד עושים את זה נכון? השאירו פרטים

    א.צ. ג'רבי

    חברת א.צ. ג'רבי הוקמה לפני כ-20 שנה, ומאז מספקת ללקוחותיה שירותים מקצועיים ומתקדמים בתחומי העץ השונים. החברה מתמחה בייבוא של עצים ממקומות שונים בעולם, ובבנייה איכותית של מוצרים שונים מעץ איכותי. חברת א.צ. ג'רבי מספקת לכם מוצרים באיכות גבוהה במיוחד, אשר מנוסרים במנסרות המקצועיות ביותר בכל רחבי העולם. השירות של חברת א.צ. ג'רבי הוא מן הטובים ביותר, והוא כולל ייעוץ פרטני, הובלה ישירה ליעד ועוד מגוון שירותים מתקדמים. חברת א.צ. ג'רבי מקפידה מאד על אמינות מלאה, והיא מספקת ללקוחותיה עצים במחירים קבועים, ללא פערי תיווך. החברה דואגת להתחדש תמיד, ולספק סוגים חדשים של עצים וייצור של מוצרים איכותיים חדשים.

    רוצים ליצור קירוי לפרגולה שלכם? בואו לקבל את השירות המקצועי ביותר, רק בחברת א.צ. ג'רבי!

    אולי יעניין אותך גם

    אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

    מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

    מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים