cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
פרגולות אלומיניום

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

פרגולות אלומיניום – למה זה מומלץ?

הפרגולות כבר הפכו זה מכבר מוצר כמעט חובה בכל מרפסת, גינה או חצר. כמעט ולא נראה גינה גדולה או חצר פרטיים שאין בהם פרגולה ראויה לשמה המשמשת את בני הבית למטרות שונות. בשנים האחרונות אנחנו רואים את הפרגולות הרבנות שמשמות לצורך בניית סוכה כאשר אלו נפוצים במיוחד במרפסות הבתים.

אז אם בעבר הכרנו בעיקר את הפרגולות העשויות עץ, כאשר אלו היוו הבסיס לכל פרגולה, הרי שהיום יש לנו גם הרבה מאוד פרגולות העשויות אלומיניום.

פרגולות אלומיניום יש להם מגוון יתרונות ולא לחינם בוחרים היום אנשים רבים דווקא בפרגולה הזו.

פרגולות אלומיניום – למה זה טוב?

אז אמרנו שלפרגולות אלומיניום יש הרבה מאוד יתרונות.

מהן היתרונות של פרגולות אלו?

·אלומיניום הוא חומר גלם קל משקל – אלומיניום, ביחס לעץ הוא הרבה יותר קל. אם מדובר במרפסת, לא צמיד אפשר יהיה לבנות עליו פרגולה כבדה ומסיבית העשויה עץ מלא וכבד. לעומת זאת האלומיניום שהוא חומר הרבה יותר קל, מאפשר את הבנייה גם במרפסת הבית בלי להוות כל סיכון.

· האלומיניום הוא חומר גלם קל ונוח לעיצוב – האלומיניום הוא חומר גלם גמיש וניתן ליצור בתוצרים מיוחדים על פי רצון הלקוח. אנשים שרוצים פרגולה מיוחדת על פי הפנטזיות שלהם יכולים בהחלט להגשים את החלום עם פרגולה כזו שתהיה עשויה אלומיניום.

· האלומיניום הוא חומר גלם שלא דורש הרבה תחזוקה – האלומיניום הוא חומר שלא צריך לצבוע אותו מידי פעם כמו את העץ המחייב צביעה מידי מספר שנים. הוא גם כמעט ולא צובר לכלוך הוא נשאר נעים ויפה במראה חדש לחלוטין לאורך ימים ושנים.

· האלומיניום הוא חומר גלם קליל ונעים לעין – העץ הוא חומר כבד וגמלוני. לא כולם אוהבים את המראה הכפרי של העץ. הוא לא מתאים לכל מקום ולעיתים הוא מתנגש עם העיצוב המודרני הקליל. הפרגולה העשויה אלומיניום משתלבת היטב בכל המכלול המודרני כאשר הוא לא הופך למרכיב דומיננטי ובעל נוכחות מכבידה.

מי בונה לכם פרגולות אלומיניום?

כדי ליהנות מפרגולה יפה שתתאים בדיוק לציפיות שלכם ותגשים את כל החלומות שלכם, אתם חייבים לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם הן את הידע המקצועי הן את היכולת לבצע את העבודה והן את האפשרות ליישם את העובדה בצורה הכי בטוחה והכי יעילה.

אין ספק כי בנייה של פרגולה הנעשית על ידי אנשי המקצוע שלנו היא כזו שאכן תעניק לכם את מלוא התועלת עם תוצאות אסתטיות במיוחד.

Banner1920-560_pergula פרגולות אלומיניום למה זה מומלץ

אולי יעניין אותך גם

אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים