cropped-new-logo-Medium.png
Asset 17

משלוחים בכל הארץ

הובלות משאית ומנוף עד הבית בכל הארץ (השירות בתשלום)

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

קונים מעסק מקומי כחול-לבן!

ניתן לרכוש חלק מהמוצרים קיט להרכבה עצמית

t remove
חורף עם עצים להסקה

אולם תצוגה זיתן
ימים א'-ה' | 8:00 – 17:00
טל' 073-7820726

מוצרים שיעניינו אותך

פוסטים אחרונים

החורף כבר כאן, ניתן לשמוע בלילות את קולות הגשם נוקש על החלון, הטמפרטורות בחוץ יורדות וכך גם בתוך הבית. וכשהטמפרטורות יורדות גובר הצורך למצוא פתרונות לחימום הבית וברוב המקרים המזגנים עובדים שעות נוספות ובעקבות זאת חשבון החשמל לא מזהיר בסוף החודש. האם יש פתרון חימום לבית שהוא גם חסכוני וגם יעיל? אכן יש ובארץ יותר ויותר בתים עוברים לחימום באמצעותו – תנור עצים ביתי, שעובד בצורה טבעית לחלוטין באמצעות עצי הסקה.

Depositphotos_27912269_xl-2015 חורף עם עצים להסקה

 שימוש בעצי הסקה לחימום הבית

קודם כל לפני שרוכשים עצי הסקה חשוב מאוד לבדוק מספר פרמטרים: סוג העץ ואיכותו, האם העץ מיובש? כיצד תהליך יבוש העץ מתבצע? מהם אחוזי הלחות שלו? והאם עבר טיפול ממזיקים? כי אתם לא רוצים לגלות שטרמיטים או מזיקים אחרים שוהים בתוך העצים.  במחסן עצים של א.צ. ג'רבי תוכלו לקבל עצי הסקה איכותיים, מיובשים עם 10-15% לחות בתוך התנור, עצי הסקה באישור משרד החקלאות, שעברו טיפול מזיקים.

היתרונות של שימוש בעצי הסקה

כאשר מחממים את הבית באמצעות תנור עם עצי הסקה ניחנת אווירה כפרית וחמימה בבית, תנור חימום עם עצי הסקה נותן תחושה של צימר בצפון ואווירה רומנטית ונעימה. כאשר משתמשים בעצים איכותיים כגון: עץ אלון, הבית מתחמם בצורה מדהימה ובנוסף לכך נוצר ריח מדהים של קטורת בבית, שיגרום לכם לא לרצות לצאת ממנו. יתרון נוסף ומשמעותי הוא חסכון באנרגיה וחשמל, תנור חימום עובד באמצעות עצי הסקה בלבד ולכן אין כל צורך בשימוש בחשמל וההוצאות החודשיות קטנות משמעותית.

אצלינו תמצאו עצי הסקה מעץ אלון מובחר במחיר מנצח 2 קוב ב 1690 ש"ח כולל מע"מ והובלה

מלאו פרטים בצור קשר

    אולי יעניין אותך גם

    אני מעוניין לשמוע פרטים על קיט להרכבה עצמית

    מעוניין לקבל שיחה חוזרת מנציג?

    מלאו את הפרטים בקפדנות ונוכל לחזור אליכם עם הפרטים המלאים